ROBERT PLANT

Shure mikrofonok
Hohner szájharmonikák

JIMMY PAGE

Grazzioso ez élete első - spanyol - gitárja
Fender Stratocaster A Crusaiders-nél használja
Gibson Black Beauty Les Paul Custom 1962-ben vette 185 fontért. Bigsby 06130-as tremolókar volt rajta. A Yardbirdsben ez a stúdióhangszere, és a korai Zepnél is használja, míg valahol Kanada és az Egyesült Államok közt 1973. július 19-én a reptéri csomagok közül megfujják. Tízezer fontot igér ujsághirdetésekben, ha visszahozzák. De nem lett meg soha.
Fender 1958 Telecaster Jeff Becktől kapja, ez a koncerthangszer a Yardbirdsben, és az első album studióhangszere. Ő maga festette át pszichedelikus színekre. A Stairway szólója is ezen szólal meg eredetiben. Koncerten kis ideig használja, mert problémás volt a pickuprendszere.
Fender 1966 Telecaster az 1980-as európai turné gitárja, majd az 1984-es Roy Harperrrel közös turnén is ezen játszik.
Gibson 1958 Les Paul a második amerikai turnétól ez a fő koncerthangszer, és a második albumtól a fő stúdióhangszer.
Gibson ES 1275 6/12 Double-Neck String szériaszáma: 91703, a legendás bordó kétnyakú. A Stairway mellett koncerten ezen szól a Tangerine, a Sick Again, a The Song Remains The Same, a Rain Song és Knebworth-ben a Celebration Day. A Carouselambra erdetiében is ez szólt.
Dan Electro ezen játszotta a White Summert, majd 1977-től a Kashmirt. Ezeknél nem a normál hangolást használja. 1969-ben ezen szólt koncerten a Babe, I'm Gonna Leave You.
Martin D28 Acustic a koncertek akusztikus hangszere
Gretch Chet Atkins Hollowbody ezt lehetett megnyerni 1974-ben a New Musical Express játékán
Gibson RD Artist Knebworstben ezen szól a Misty Mountain Hop
Vega Five-String Banjo a Gallows Pole-nál használja
Fender Sixties Stratocaster a PRESENCE kék stúdióhangszere, és koncerten ezen szól az In The Evening is.
Fender 1959 Telecaster Bostwana barna modell. 1977-től játszik vele koncerten, 1980-ban a Hot Dog és az All My Love gitárja, majd később kedvenc hangszere a The Firmben.
effektek: Echoplex Unit; Eventide H949 Clockwork Harmonizer; Cry Baby Wah Wah; Boss SD 1 Distorsion; Boss CE 2 Chorus; Theremin Unit; MXR Phase 90

csellóvonó nemcsak a Dazed And Confused-ban, hanem a How Many More Times-ban is használja. 1977-ben az Achilles Last Stand előtt ezzel improvizál

JOHN PAUL JONES

Dallas Solid Body Bass ez első basszgitárja
Fender 1961 Jazz Bass A Jet Harris-féle bandától 1975-ig használta
Fender Precision Bass bundnélküli öthúros basszus
Gibson Violin Bass a III. albumtól stúdióhangszer
Fender 1952 Telecaster Bass koncerthangszer. Ez szól a Live Aiden is
Alembic Eight String Bass nyolchúros, ezen játszik a PRESENCE-en, és az 1977-es turnén
Custon three-neck pedal electric-acustic háromnyakú mandolin-gitár, ezen játsza 1977-ben és 1979-ben a Ten Years Gonet.
Hammond C3 Organ az 1969-es turnétól a színpadon
Hohner Clavinet 771117 1975-től ezen játsza a Trampled Under Footot.
Mellotron 216 az 1972-es japán turnétól 1975-ig használja
Yamaha GX1 az 1977-es turnétól, majd eladja Keith Emersonnak
Yamaha Grand Piano 1975 és 1980 között

JONH HENRY BONHAM

Bonzo egész pályafutása során Ludwig dobszerelést használt, a következő darabokból: 26 hüvelykes lábdob - melyet azután készíttetett, miután megtetszett neki Carmin Appice (Vanilla Fudge) hasonló lábdobja. 6x4 Supra Phonic pergődob; 42-es pergőszállal; 16x16-os kismélydob; két, 16x18-as álló nagymélydob. Ludwig dobverők, 2A méretben.
Üstdob
Paiste 15 hüvelykes Sound Edge lábcinek; 24 hüvelykes nagy lengőcin; 16, 18, 20, 22 hüvelykes cinek
36 hüvelykes Paiste Gong az 1970-es amerikai turnétól, ez lángol a WholeLotta Love végén.
Natal kongák
Mavis Dobefektek
a Moby Dick szólójához
Az 1970-es Bath-i fesztiválon jelenik meg egy zöld fémdobszereléssel, majd 1975-től vált át plexiszerelésre. Az 1977-es turné után nem használja a három körös szimbólumot a lábdobon.